2011. június 3., péntek

38,48

Deja vu! Olyan az immunrendszerem, mint a fos!
Hát... nem csak jó dolgok jöttek=)

Azért jól vagyok, nem kell aggódni!!!

Szerdán nem történt semmi említésre méltó, hacsak azt nem számítjuk, hogy valamiért nem volt szemét-nap=( Délután takarítani voltunk a mai nap helyett a Kustparkban, mert tegnap valami ünnep volt... Ki is használtuk a csütörtöki szabadidőt, és levonatoztunk Amszterdamba, mert Gabeszék pincéje "Tele van bringával, összerakunk párat, és mindenki kap egyet-egyet!"... Hát, picit túlzás volt, de azért mindenki jól járt a végén=)  Pepe egy elegáns feketét választott, én egy Peugeot országúti vázat, a Csabi meg habozás nélkül beleszeretett ebbe a gaybike-ba :D Így tekertünk végig fél Amszterdamon, hááát volt sikerünk!!! =P












Oda vonat-vissza vonat, úgyhogy nem erőltettük meg magunkat=) A Csabi talált egy frankó csákót az állomáson, láttunk papagájt, amelyik elegánsan a lábával evett, csövest aki körmöt vágott egy padon, virágos ladybike-ot és "koporsószállítót"...
Ma csak újságoztunk: Csabi a gaybike-kal jött, és amikor Nico meglátta, majdnem lefeküdt a nevetéstől, és kijelentette, hogy én ülök középen a kocsiban!!! XD
A Csabi meg teljesen bele van szerelmesedve, pedig ma két defektet kapott vele, úgyhogy most is azt szereli=)
Én meg ezalatt ettem két almát, két Supradynt, másfél Algopyrin-t, meg egy fél citromot, napoztam, ittam sokat, kaptam a Pepééktől egy csésze forró levest, aludtam valamennyit, úgyhogy bizakodva várom a holnapot... Ja és eszméletlenül hiányzik a kovászos uborka!!!!
És most jöjjön még pár az amszterdami képek közül:

4 megjegyzés:

  1. Ez nagyon kész! Jobbulást, nagyon! Itt 34 fok van.

    VálaszTörlés
  2. Szia Binkesz! Attól még, hogy nem kommentelek, olvaslak benneteket folyamatosan, de nincs időm pötyögni...pedig annyi mindent mesélnék! De majd hamarosan személyesen! :-) Nekem rohadt sok vizsgám van, utálok egész nap a szobában tespedni és tanulni...ha minden jól megy, akkor 30-án végzem! Gyógyulj meg! Puszi!
    BNóri

    VálaszTörlés
  3. Júni 30? Jól hangzik :)
    Majd találkozunk;) ...Lehet, hogy meg sem ismerjük már egymást:D

    VálaszTörlés