2011. április 21., csütörtök

Alvós nap

Megint sikerült nagy nehezen kimászni hajnalban az ágyból, és áttekerni Bergenbe.

Az újságozás már lényegesen könnyebb volt mint tegnap, 3/4 7-re kész is lettünk, de azért volt 1-2 házszám, amit keresgélni kellett. ...Meg egy ládába rossz újságot dobtam, aztán megpróbáltam volna kihorgászni mikor rájöttem, de sajnos nem volt hülyebiztos, úgyhogy nem sikerült=)
Hazafelé a bringaúton leelőztünk egy lovagló kislányt, kemények vagyunk!
Itthon ettünk, aztán lepihentünk, volt másfél óránk a munkaközvetítős időpontig. Ott egy nagyon aranyos srác foglalkozott velünk, segítőkész volt, jól beszélt angolul, ismerte a Szigetet és még humorérzéke is volt, úgyhogy nagyon oldott hangulatban telt a regisztrációnk. Teljesen felvillanyozódtunk: lehet, hogy végül nem halunk éhen?!=) Ennek örömére el is ugrottunk az ócskáshoz, újítottunk egy kis lábast fedővel (Végre egy edény, amihez van fedőnk!!!), meg nekem egy cuki kacsás bögrét. A bögre amúgy azért necces téma itt, mert ezeknek csak kicsi, max 2decis bögréik vannak, úgyhogy az én kacsás bögrém egy igazi kincs=)
Itthon heti nagytakarítás volt, én kaptam a WC-t és a fürdőt, Csabi a porszívózást és a felmosást. Közben főztem: Nem pörkölt lett, mert csak előre szeletelt húst találtunk, hanem gombás-sajtos sertésszelet tarhonyával és savanyú-uborkával.
Én ezután elaludtam, 6-ig nem is volt velem gond, Csabi meg lefekvés előtt még lemosta a szomszéd ablakát, mert zavarta hogy koszos=) Nem szoktam emlékezni az álmaimra, de valószínűleg erről a dupla felsőcsöves bringáról álmodtam csak vajszínűben, mert nagyon rá vagyok kattanva:

5 megjegyzés:

  1. Ki is mennénk, legalább mire jönnétek haza, lenne főtt kaja... Anyu üzeni, hogy nagyon boldog, hogy tudunk rólatok és írsz minden nap. Örömmel olvassuk. Ja és hiányzol neki (na jó mi is sokat gondolunk Rád...) puszi

    VálaszTörlés
  2. Szasztok!
    P. Laci vok és csak most jutottam el odáig, h végigolvassam a blogot, és csak annyit szeretnék mondani, h QVA JÓK VAGYTOK!

    VálaszTörlés
  3. csáááá! Írjatok sokat, tök jó olvasni! Ha lesz egy szusszanásnyi időm belinkellek a bringablogra.

    Tomi

    VálaszTörlés
  4. CSáááá!
    Csak így tovább az irogatással, meg a melóval is.
    Kajaötlet: Beré, Tócsi, Cicege, Lapcsánka, Krunpliprósza. Mind nagyon finom, és megvan öt napra a kajátok :)

    VálaszTörlés