2011. április 24., vasárnap

Újratöltve...

...Bocs a kimaradásért, de beteg voltam, és nem akartam hogy fölöslegesen aggódjatok!
Picit összefolytak a napok, úgyhogy ömlesztem az infót, ahogy eszembe jut=)
Péntek hajnalban kidobáltuk az újságokat, már tök flottul megy, bár a munka végeztével fény derült rá, hogy az egyik vendéglőbe három napja 2 Telegraaf helyett csak egyet dobálok=)
7:30-kor visszaértünk Bergenbe, 9:45-re kellett megjelennünk a szomszéd városban takarítani, úgyhogy hosszas vívódás után úgy döntöttünk, hogy még hazajövünk ledőlni picit. Gyűlnek a kilométerek:) Nameg hazafelé kicsit lementem a bringaútról, és kis híján karamboloztam egy fával, részben az álmosság, részben pedig a túloldalon közlekedő bringás lány miatt=)
A takarítós meló egy fos, kétemeletes házakat ganézunk: fél óra per ház, én a fürdőt, WC-t, a Csabi meg porszívózza és felmossa a többit. Anyuka megmondta, hogy ha nem tanulok, WC-t fogok pucolni=) ...De itt legalább 4,5 órát letolunk egyhuzamban, kb. 7,5 eurós órabérét, ami valljuk be nem olyan rossz.
És van még egy említésre méltó dolog: a kontrollerünk egy nagyon szép holland lány. Nem is próbálom meg leírni hogy néz ki, majd inkább megpróbáljuk valahogy lefényképezni=)
Este átvitt magukhoz Szonja, egy itteni magyar lány, hogy vessünk egy pillantást a bringáikra, melyikből mit lehetne kihozni. 1 autójuk van és vagy 5 bringájuk, mint errefelé sokaknak.
Estére belázasodtam, úgyhogy reggel lemondtam az újságozást, és azóta kb. folyamatosan fekszem=)
Csabi épp most nyuszi helyettem=( Ha holnapra még jobban leszek, én megyek nyúlnak, és lesz fotó is=)
Tegnap kaptam csomó gyógyszert meg sonkát a Nóritól, meg Szonjáék is hoztak egy rosszízű löttyöt a torkomra, úgyhogy nincs okom panaszra=)
És végre sikerült megnézni a 22 lövés című film végét, mert mióta itt vagyunk, nem tudtunk még egyetlen filmet se végignézni Csabival=) ...Ezt pl. azért nem, mert 20 perc után kitalálta, hogy ez nem tetszik neki és nézzünk valami vígjátékot... Amit aztán szintén félbehagytunk=P
Megjött a Csabi, tetszett neki a nyuszizás. Most indulnak bulizni az itteni magyarokkal... Én meg itt rohadok=(
Köszi a sok pozitív hozzászólást!!!
A csajoknak sok locsolót, a fiúknak sok tojást!

4 megjegyzés: