2011. április 25., hétfő

Paashaas

...Azaz Húsvéti Nyuszi=)
Ma én voltam 3 órán át a Paashaas. Sajnos a gyerekeknek már a második napjuk volt a nyuszival,
úgyhogy eléggé felbátorodtak. Tegnap Csabi már említette, hogy az egyik gyerek kezdett vagánykodni, ma kiderült, hogy ottani gyerek: valamelyik szülője ott dolgozik, ráadásul ma jött az öccse is meg egy lány ottani anyukával. Na ők hárman eléggé nyíltan odavoltak a Paashaas-ért, még az öcs volt a legjobb, neki csak a kezét kellett fogni, akárhova akart menni, ő aranyos volt, de a másik kettő... A farkamat elérték, tehát kapaszkodtak bele, én nem, tehát buktam. A csajszi letépte a kesztyűmet, és már újságolta is el a többi gyereknek, hogy "Ez nem is igazi Paashaas!!!" A ruha feje meg olyan meleg volt, mint egy mobil szauna... Asszem jó, hogy mindkettőnknek csak egy-egy nap volt=)
Miért kell ezzel az ostoba nyúllal hülyíteni a gyerekeket?! Na végül elkezdtem nekik repülőt hajtogatni, azzal végre le tudtam őket kötni, és az időm is gyorsabban ketyegett, sorba álltak a papírokkal, én meg a nyuszikesztyű  és a meleg dacára is úgy hajtogattam, mint egy őrült. Tulajdonképpen az életemért hajtogattam repülőt=) Aztán picit aggódni kezdtem mikor mindenkivel végeztem, hogy most vajon mi lesz, bár titkon reméltem, hogy Paashaas most egy picit el lesz felejtve, de nekik persze jobb ötletük volt: "Dobjuk be a repülőt a szájába!"
...Namost ami a Paashaas szája volt, én ott néztem ki. Köszi!=) Azért el lehetett viselni, végülis imádtak, csak ez nekem nem esett olyan jól=) És  lassan csak vége lett, kaptam éttermi kaját, meg a két napunkért 50 eurót. Ma volt az utolsó olyan nap, amikor itt melegebb volt, mint otthon: ma pl. 24 fok. A helyiek szerint ez nem is normális errefelé=)
A Csabi most próbál összehozni pár melegszenyát, remélem sikerül neki, tudnék enni...
Holnap újság hajnalban, 10-től meg bungaló-ganyézás, úgyhogy lassan fekszünk is.
Ha egyszer defektet kapunk, végünk lesz mint a botnak... Ez most csak így eszembe jutott=)
Lassan sürgősen mosnunk kell... Azt hiszem az még tartogat meglepetéseket a kétszemélyes kolóniánk számára.
Szép estét!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése