2011. április 20., szerda

work-work!

Hajnali 4 órakor szeltük át Alkmaart, hogy végül a tőle északnyugatra fekvő Bergenben kössünk ki. Ott kaptunk egy-egy pakk újságot, meg egy listát utcanevekkel és házszámokkal, aztán Nico, a főnök kifuvarozott Groet-ba, ahol Csabi kapta a főút jobb oldalát, én meg a főutat és a balt. Út közben eszembe jutott, hogy az előző nap kinyomtatott térképemet a területről otthon hagytam... Segáz, kell az izgalom! Hát, azért kicsit mégis hiányzott... 7-re kellett végeznünk, negyed nyolckor ketten a Csabival kerestük meg az utolsó utcámat=)
Azután vissza Bergenbe, találkoztunk a másik főnökünkkel, Helennel, tőle kaptunk a közelben öt blokknyi szórólapos melót: Újság az újságban, plusz egy A/4-es reklámoldal. Ebből bringánként 200db/forduló és fejenként két forduló... A bringát a kitámasztó nem bírja el, megemelni nem bírod, és egy csomó háznál be kell menni az ajtóig. Ezeket összehozni, forgolódni, fának támasztani, plusz az utcákat követni... Az elején kemény volt.
De hogy ne csak panaszkodjak: Ezt már világosban csináltuk, az emberkék akikkel találkoztunk aranyosak voltak, egy idős pár például elbeszélgetett velem, hogy honnan, meddig maradunk, miért, és hogy októberben mennek Magyarországra nyaralni, és majd biztos összefutunk=)A házak, az utcák, a kertek gyönyörűek, mindbe be kell mennünk, úgyhogy egyelőre izgalmas. Csabi épp most keresi a memóriakártya-átalakítót, hogy képünk is legyen. (Nem találja... És nem érti=)
Gubizott viszont egy nagyon jó állólámpát, mert mint kiderült, pont szerdánként van lomozás Bergenben.
Micsoda mázli=)
Spóroltunk 4 eurót, mert annyiért nézett ki az ócskásnál egy lámpát. És ez legalább nem egy rózsaszín virág, mint az!!!
Hazafelé megálltunk pénzt költeni, vettünk gyümölcsös-túrós-joghurtot meg müzlit, aztán irány haza. Én fürdés után picit forgolódtam az ágyban, aztán kiültem a tetőre, ahol Csabi ablakot mosott és söprögetett. Egyszer csak megjelent a lakótársunk és egyben munkaközvetítőnk, Pepe. Épp telefonált, és közben kérdezett tőlünk:
"-Srácok, akartok vasárnap és hétfőn melózni?
-Ja!"
Ezt közölte a telefonnal is, letette aztán csak ennyit mondott:
"Akkor Te mosogatsz, Te pedig nyuszi leszel!" =))
...Én leszek a nyuszi!!! xD
Holnap megint újság 4-től, szórólapozás hála az égnek nincs, de helyette 10-től megyünk egy munkaközvetítőhöz a takarítós melót megbeszélni. Aztán főzés, mosás, nagytakarítás. Kemény az élet, és ezt nem nagyon szeretem...
Köszi hogy jött kaja-ötlet, holnap pörkölt lesz tarhonyával és savanyú uborkával.

5 megjegyzés:

  1. Szia Tesó!

    folyamatosan olvassuk a bejegyzéseidet és jókat röhögünk rajta. A tarhonyát először meg kell olajon pirítani és felönteni vízzel. Fedő alatt, sűrűn kevergetve, átforgatva főzd meg, úgy háromnegyed részig. Aztán takard le a fedővel és néha megkevergetve készre fog a gőzben főni. (tudod én tudok főzni). Örülünk, hogy jól elvagytok, azért én kíváncsi lettem volna a virágos lámpára.... sok puszi: Kata és persze a többiek.

    VálaszTörlés
  2. Köszi, későn olvastam, de azért jól sikerült;)
    Majd lefényképezzük a lámpát, és ha tetszik, kijöhettek érte=)

    VálaszTörlés
  3. Ezt az 5letet ma kaptam. Bár egyelőre lehet, hogy nem ideális. Youtube: Titli Nihaan

    VálaszTörlés
  4. Köszi, de mire végignézem, éhen halunk=)

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok!
    Imádom olvasni a bejegyzéseket! :-) Anyukám és tesóm is rákattant!
    Kajaötletek: tojásos nokedli, paprikás krumpli, gombás tészta, tejbegríz, túrógombóc, káposztás tészta, borsófőzelék, brassói!

    Jó munkát!
    Puszi!
    BNóri

    VálaszTörlés