2011. május 21., szombat

Boldog hétvégét!

Pénteken undorító volt a takarítás: a Kustparkba osztottak be minket, ahol apartmanházak vannak, egyesével dolgozunk, és mindenkinek 8-8 ház jut... Elég feszített a tempó, fos az összes porszívó, és hát jobb híján magamban beszélgetek, mert hót egyedül vagyok... Ja, és nem találtunk semmit! Hazafelé viszont fellélegezhettünk, VÉGE! Hátszelünk volt, jó idő, péntek=) Elkanyarodtunk az alkmaari velodrom felé, de nem engedtek be, mert épp valami vizsga(?) folyt. Baromi éhesek voltunk, úgyhogy közös megegyezéssel és közös erővel milánóit főztünk, mert gyors és tartalmas... Nórira is számoltunk, de ő nem annyira szereti, úgyhogy még ma is van belőle=)
A mai nap nagyon nehezen indult, de valahogy csak sikerült bringára ülnünk, és onnantól már nem volt visszaút. (Csabi a Pepe bringáját hajtotta igába, mert meghalt az egyik pedálja, és miközben szedte ki, megette a menetet a hajtókarban...)
Az újságozás szombatonként mindig cumi, mert ahány féle újság van, mindbe jár "instake"(betét) tehát nehéz mint a sár... Az ötödik címemnél fel is borult a bringám úgy, hogy a két lábam közt volt... egy küllőm kitört, a két lábam csak majdnem...=) Ez volt Groet-ban, ja és kaptunk Wurstot a hentestől! He's a nice guy! Yeah! Bergenben szembejött Nóri, defektet kapott, úgyhogy mire végeztem, Csabi már foltozta neki, és együtt jöttünk haza. Mikor a vége felé jártam, két utcám volt hátra, erre az egyik sövény mögül rám rontott egy kutya ugatva... Ráfékeztem, megmutattam neki, hogy tudok rúgni is ha úgy alakul, erre lemondott rólam=)

Ráfordulok az utolsó utcára, befordulok az első kapuhoz, erre jobbról hatalmas porfelhő, rohan a kutya ugatva... Na mondom, itt most mattot kaptam, csak tolatni lehetett volna, de elhatároztam, hogy nem adom ingyen az irhámat! Az lett a vége, hogy a gyáva féreg két méterre tőlem átugrotta a kerítést, és belülről megugatott... Pfff=)
Itthon ettünk a tésztából, aztán alvás. Délután elmentünk vásárolni Nóri, Csabi én, hazafelé meg leültünk egy stéghez, mi megittunk egy-egy Gulpener sört, a Nóri meg egy vodkás nyaflatyot, benyomtunk egy zacskó chipset, aztán hazajöttünk... Ma székelykáposztát főztem csirkehússal, mert a Nóriék pipiből szokták. Kíváncsi leszek rá, most lett kész, még nem kóstoltam! Hazafelé pedig kiszemeltünk egy szép padot, legközelebb itt piknikezünk:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése