2011. május 2., hétfő

Széllelbélelt nap

Remek irányt vett a mai napunk, mikor újságozás után kaptunk a hentestől egy-egy sajtos- barbecue-s wurst-ot.
Innen számítom a mai nap kezdetét=) Visszavitt minket a főnök Bergenbe, és megbeszéltük hogy kapunk plusz egy területet... Ami jó, mert ugye plusz pénz és nem 45 perc melóért kelünk korán, de rossz, mert még korábban kell holnaptól kelni=( Ezután hazatekertünk, aludtunk 1 órát, és elindultunk Egmond aan Zee-be. Egész hamar oda is értünk a pöpec hátszélnek köszönhetően. Itt még jobb irányt vett a Csabi napja, mert ott volt a bungalós melóból a szépséges controller csaj, és két hármas csoportra osztottak minket: ő kapta a csajszit meg egy szemüveges hollandot, én meg az ottani főnöknőt meg egy csoki csajt. Én akkor értem el a mélypontot, amikor a főnök leordította a néger csaj fejét, hogy miért ilyen lassú, a többiek már végeztek... Mi akkor tartottunk a felénél!!! Én csináltam a porszívózást/felmosást, ami a leghosszadalmasabb, de legalább nem a wc-t nyaltam=)
Utána besegített a másik csapat is a maradék szobánál, és viszonylag hamar végeztünk is. Mihelyst elszabadultunk, lementünk a tengerpartra, ahol apály volt, (lehetett látni a tengerben lévő szélerőműveket) láttunk csomó medúzát, gyűjtöttem pár kagylót, aztán elindultunk hazafelé. Visszafelé a kellemes hátszélből ugyebár nagyon durva szembeszél lett, kb. 5-tel jöttünk végig a több mint 10 km.-es távon. Lehet, hogy lesz vádlim?!=) Alkmaarba érve elhatároztuk, hogy meglátogatjuk a lomisokat, ahonnan újítottunk is egy-egy pólót, meg vettem egy jénai tálat és még egy kanalat, mert egy kanál nem kanál.=) Pólót pedig azért kellett venni, mert próbálunk hollandul kinézni és a Csabinak nem volt galléros semmije, úgyhogy most vett egy elegáns csíkos gallérosat, én meg találtam egy sötétlila pólót, amin Slash gitározik, és még olcsóbb is volt, mint az övé, meg szolidaritásból... Najó, NEM TUDTAM OTTHAGYNI!!!=)
Itthon megebédeltük a húst a maradék majonézes-kukoricával, utána kakaós-csiga desszert volt, és a Nóri sütött kétféle(!) sütit, azokból is kaptunk kóstolót=)Szerepelt az otthoni médiában a Queensday? Vagy a bergeni gyújtogatós erdőtűz? ...Szerintünk van rá esély. Volt valaki CM-en? Jó volt? 
Lassan lezuhanyzok, és lefexem, kicsit parázok a holnapi "még korábban keléstől"=)
Kellemes estét!

6 megjegyzés:

  1. CM-en nem voltam, mert semmi kedvem nem volt. Ferkóéknál eszegettünk a ballagók egészségére. (akik persze leléptek /Csabi, Gergő/)

    Híradót hála istennek nem nézek, de a neten nemigen volt az erdőtűzről semmi, a queensday-ről volt egy cikk valahol, de nem nézek híreket.

    Nekem a lila póló tetszik, a gallérosokat nem szeretem. :)

    KCsabával megbeszéltünk, hogy megyünk valami szörfparadicsomba újságosnak. De úgyse fogunk, mert itt kényelmes, főznek, mosnak ránk, meg fűtenek is, nehéz itthagyni. Meg lóvé is kéne, szal a mostani melókat még megcsináljuk, azt árnyékolókkal.

    Szép napot, sok boldogságot, ne legyen honvágyatok, nincs miért visszajönni, mi meg itt leszünk ha jöttök, nem megyünk sehová. :)

    VálaszTörlés
  2. Húúúú de rühellem ezt a hozzászólásküldő szemetet. Be kell loginolni, 10 kattintás, aztán kétszer kér antispam kódot, azt be kelll írni, aztán imádkozom, hogy épp ne hibaüzenetet dobjon, hanem tegye a dolgát. Rühellem ám! Trágya.

    VálaszTörlés
  3. Nekem nem kér ilyeneket... Fura=)
    Azért van egy kis honvágyam=) Vagyis az emberkék hiányoznak, nem a hon!=)

    VálaszTörlés
  4. Jó volt a CM!
    Kis esővel, kis széllel, kis napsütéssel.Betti letekert 48km-t, ezért büszke vok rá, bár nagyon anyázott hazafeléés este alig bírt megmozdulni.Nem is kellett neki...

    VálaszTörlés
  5. Hiányzom? Ez megható :) Ti is!

    Küldök fényképeket. Jóéjt!

    VálaszTörlés