2011. május 15., vasárnap

Vasárnap...

Mindjárt hétfő... Google mapsen lekövettük a holnapi területünket, egész nap fetrengtünk az ágyban, pihengettünk... Megborotválkoztunk, lenyírtam a hajunkat, úgyhogy kezdődhet a következő hét!
Beszéltem Anyukával... Nem lehet tetkóm!!! =(  Csabinak lehet...
Ma bolognai spagetti volt ebédre, utána pedig Pepével sütöttünk pogácsát, mert szegény Nóri ma is dolgozott, és megkért rá. Nagyon jól sikerült mindkettő, csak a spagettiből Csabi kiválogatta a tésztát, úgyhogy én pogácsával ettem a végén a mártást... Ha már válogatós valaki, miért pont a tésztát eszi ki belőle?!?! =)

7 megjegyzés:

  1. Én is... Folyamatosan=)
    Köszi!

    VálaszTörlés
  2. jobbakat esztek, mint mi itthon...nálunk anyuka nem szeret főzni :D Na jó, nem ér rá... :D

    VálaszTörlés
  3. Hány éves is vagy?! Lassan megtanulhatnál főzni dárling=)

    VálaszTörlés
  4. pedig csak egy héttel maradtam le, de fél óra volt végigolvasni az életeteket. :)
    Boldog szülinapot Csabinak!!!
    Csak így tovább!
    Peace

    VálaszTörlés
  5. Ja és jöhet a sajtospogácsa receptje :)

    VálaszTörlés
  6. =) Igen, próbálok minden nap írni...
    Majd ha apadnak az izgalmak, lehet, hogy ritkulnak a postok ám=)
    A recept kb. úgy néz ki, hogy
    1 kg liszt
    2 kis pohár tejföl
    10 dkg margarin
    valamennyi víz, hogy összeálljon

    meg tettünk a tésztájába reszelt sajtot

    VálaszTörlés