2011. május 10., kedd

A kalapácsos ember=)

Tegnap hosszú napunk volt, új helyen takarítottunk, egyedül, 8-8 apartmant, mindenestül... Durva volt... Találtam egy gumicukrot, meg két doboz gyufát, meg női ruhákat...  Hazafelé olyan szinten fáradtak voltunk, hogy egy görkoris forma elment mellettünk. Ezt a szégyent...
Este megtette a hatását a 10%-os sör: megittam két és felet, úgyhogy éjfélkor feküdtem le, aminek hatására a mai nap nagyon nehezen indult. Az újságozást hála az égnek sikerült határidőre befejezni, elég jól ment az új terület, aztán hazafelé indultunk. Pár utcányira tőlünk összefutottunk Balázzsal, akinek itt van a lerobbant bringája, és megígértük neki, hogy este 9-kor jöhet érte. Itthon kidőltünk, és kisebb-nagyobb megszakításokkal délután 2-ig aludtunk. Azután elmentünk egy bringaboltba a Balázsnak fogaskerékért, mert a régi már cápauszonyra kopott. Rengeteg pöpec bringát láttunk, muszáj lesz vennem egyet, mihelyst lesz rá pénzem=) Hazafelé bementünk a lomisokhoz, találtam egy hatalmas palacsintasütőt tök jó állapotban 3€-ért, meg egy WMF krumplihámozót potom pénzért.
A palacsintasütőt este felavattam, a krumplihámozót még nem próbáltam=) A vacsi(és ebéd) virsli volt császárzsemlével, meg nutellás palacsinta. Amíg főztem, Csabi szerelte a Balázs bringáját, és megittunk egy-egy 12%-os sört, közben az ablakon át tartottuk a kapcsolatot=) A sör ütött mint a kalapácsos ember, úgyhogy az utolsó palacsinta célt tévesztett, és fél méterrel odébb és egy méterrel lejjebb ért földet=)
Ettünk kint a tetőn, közben Nóriékkal beszélgettünk az otthoniakról, családról, stb. Amúgy ma volt az első olyan napom, hogy bár hiányoznak a barátaim, meg a kiccsalád, mégis jól érzem magam itt... Lehet hogy csak azért, mert ma Csabinak volt kevésbé jó kedve, és szerepet cseréltünk=) Ő már alszik... a lámpája ég, a gépe megy, ő meg elterült, mint a döglött ló amit tegnap láttunk=( Felteszek egy-két képet, és én is ledőlök erre a 4 órácskára...
...Már csak 3 és fél=(





2 megjegyzés: