2011. május 11., szerda

Majdnem....

MAJDNEM 3 órát aludtam, aztán már kelni is kellett... Reggel meglepően keveset nyavalyogtam, ezt meg is jegyezte Csabi=) Groet-ban(a régebbi területünkön) találtam 50 centet, és megint láttam a két nyulat, de mire kiszórtam az újságokat, és megkerestem Csabit, hogy hozza a gépet, eltűntek=) Holnap nálam lesz a gép, ez már becsületbeli ügy!!! Bergenben újságozás közben találtam pár úri holmit: egy bőr ülőgarnitúrát, meg egy igazi hollandos bringát...
Képzeljétek, egyiket sem hoztuk haza! A bringát mondjuk MAJDNEM, de nem férünk el így se=( Aztán jött a szórólapozás, ott egy 24"-es bringán találtunk egy kerékzárat kulccsal, pont jól jött volna a bringámra, úgyhogy visszamentünk és kértem Nicotól egy csavarhúzót. MAJDNEM lett egy olyanom, de aztán nem sikerült leszerelni, be volt rohadva a csavarja... Hazafelé MAJDNEM el tudtunk menni boltba, de Csabinál nem volt pénz, és nálam is csak az 50 centes volt, úgyhogy haza kellett ugranunk pénzért, aztán vissza vásárolni. Ma gulyásleves volt, ami MAJDNEM tökéletes lett, csak annyi hibája volt, hogy marhából kellett volna csinálni. A második meg sült csirkecomb volt rizzsel meg savanyú uborkával. ...MAJDNEM megsült, csak végül mégsem teljesen=) Pedig összességében jó volt a mai nap, mindketten pozitívak voltunk, csak nem minden sikerült úgy, ahogy szerettük volna... Hajnalban embertelen köd volt, keresni kellett a bringautat! Sajnos rendes képet nem lehetett csinálni csak a reggeli ködről:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése