2011. május 19., csütörtök

Két jó nap egy bejegyzésben=)

Tegnap egy fontos emberrel volt fontos megbeszélnivalóm, úgyhogy nem maradt időm írni, de itt és most bepótolom=) Tegnap újságoztunk, aztán szórólapoztunk. Sajnos nem találtunk semmi hasznosat, pedig szemetes nap volt, dehát nem lehet mindig szerencsénk=) Viszont reggel befelé Niconak feltűnően jó kedve volt, végig énekelt, úgyhogy megkérdeztük, hogy mi van, erre mondta, hogy éjjel szexelt az asszonnyal=) Ellőtte az évi kettő alkalomból az egyiket, úgyhogy legközelebb karácsonykor számíthat arra, hogy megnyalja a sót=) Sajnos nem tudjuk pontosan hány éves, mielőtt megkérdeznétek, de 55+... Azért a hajnali álmosság ellenére sikerült átragasztania ránk is a jókedvét, úgyhogy nyugodtan mondhatjuk hogy jól kezdődött a nap=) Viszont az ok, ami miatt mindketten jó napot zártunk, hogy tényleg jól érezzük magunkat itt!!! Kb. sikerült felvenni a melók ritmusát, már nem annyira rossz felkelni hajnalban, az eső sem esett végre, és tagadhatatlanul élvezzük a helyet, a melót, az embereket, a különbségeket... Minden tök boldogságteljes!
Nap "végén" nekiálltam főzni: Halat sütöttem hagymaágyon, borssal és paprikával megszórva, és baconnal a tetején, a köret pedig rizs volt és majonéz. Csabi utálja a halat, ő tésztát főzött magának... Azt szereti=) Azért megkóstoltattam vele a halat, de végül nem evett belőle. Ebéd után lefeküdtünk, és rátapadtunk a netre=)
Ez volt tegnap.
Ma szintén jó hírrel kezdte a napot Nico: A 130 embere közül senki nem hibázott tegnap...
Ma végre le tudtam fényképezni a "vadasparkot"(egy kis park a város szívében, elkerítve, állatkákkal) meg a háromkerekű autót(?).


Pepe tegnap hazautazott, úgyhogy ma együtt készítettük el a menüt Nórival: Én csináltam gyümölcslevest, meg Caesar-salátát, ő meg túrótortát süt=)) Meló után megvettük a szükséges alapanyagokat, itthon meg lefeküdtünk aludni pár órára... Délben ébresztett a Csabi, hogy unatkozik, úgyhogy összedobtam a gyümölcslevest, utána pedig elmentünk Heiloo-ba, mert Csabi kapott pénzt Rolitól a mosogatásért, és leültünk picit beszélgetni vele, mert nemrég tértek vissza a Kanári-szigetekről=) Mesélt érdekes dolgokat, beleértve a buzi nudistastrandot:/
Tervezik, hogy szerencsét próbálnak ott is, mert mégiscsak kellemesebb arrafelé az időjárás=)
Hazafelé már egész jó idő lett. (pólós és pulcsis közötti - úgyhogy én pólóban Csabi dzsekiben jött^^)
 Itthon megcsináltam a salátát, majdnem teljesen el is fogyott=) Nóri most süti a tortát, úgyhogy kitelepültünk a konyhába, hogy támogassuk lelkileg=) Most teszi be...=) Drukkolunk. Szép munka!
Lassan alszunk...
Írjatok valamit, ami miatt érdemes hazamenni!!!








6 megjegyzés:

  1. Ma nem alszom, mert holnaé épszerkleadás. Kicsit hányingerem van már tőle, 48 órája csinálom. Ja, amúgy ma én, anyám, meg a fickó fosásra ébredtünk. Nem igazán jöttünk rá mi lehetett az oka. Már jobban vagyok.

    Miért érdemes hazajönni? Itt van a Papa meg a mama, meg a többiek. SEMMI MÁSÉRT. Ez továbbra is szar hely. Amúgy akkor üt nagyot, mikor sok idő után jössz vissza. Mgszokod ott a jót, aztán durr. Odabasz! Csá!

    VálaszTörlés
  2. =)
    Hajrá! Akkor nem mondom, hogy igyál kávét=)
    Nekem bírja a gyomrom a megpróbáltatásokat, tegnap találtam egy zacskó töpörtyűt, két napja azt eszem, meg etetem vele az állatokat=)

    VálaszTörlés
  3. ...Az állatok mondjuk nem nagyon szeretik =P
    A Csabi ma is megpróbálta megetetni egy macskával, de otthagyta=)

    VálaszTörlés
  4. Hát itt valami nincs rendben!
    Mi az hogy pár hét után te azt mondod hogy minden tök jó???
    És hol marad hogy utálom, meg minek ilyen korán felkelni, meg hogy tömeges felmodást szervezek:)
    Binkesz küldj egy jelet ha menni kell érted, kimentünk onnan, ránk mindig számíthatsz!
    =)

    VálaszTörlés
  5. Dehogynem itt minden rendben van=)
    De majd szólok, ha menteni kell, köszi :)))

    VálaszTörlés