2011. május 4., szerda

Félig sikerült nap

...Vagy félig nem sikerült=) Ahogy vesszük... Az új területet valahogy sikerült kiszórni, felcseréltem ugyan két címet, 1 órán át csináltuk ketten, de MEGLETT!! =) És találtunk két csészét! Aztán Groet-ban találtam egy
originál csomagolású Disney zacskót és rögtön tudtam,
hogy ránk kacsintott a szerencse, mert csakis kaja lehet. Valami finom édesség, már a számban éreztem az ízét. Gondoltam jól fog esni délelőtt szórólapozáskor, úgyhogy betettem a táskába, kiszórtam a maradék újságot, Csabi kicsit később végzett, mert ő meg begyűjtött egy fémdobozt és egy porcelán tálat=) Bergenben felvettük a szórólapos újságokat, elindultunk, aztán az első helyen ahol le kellett szállni a bringáról, kijelentettem hogy kajaszünet, mert éhen halok és kinyitottam a zacskót. Eddig nem tudtam mi lehet az a "Snoeten poetsers", tőlem kaja is simán lehetett volna, de mikor belenéztem, már tudtam hogy ebből nem eszünk=) A Csabi szerint puncitörlő kendő, igazából kéz-és arctörlő gyerekeknek...
 Csak az nem hangzik olyan jól... Legalább most már ilyenünk is van=) Hazajöttünk éhesen, szomjasan, út közben beugrottunk vásárolni(végre vettünk extrákat is: szörpöt és vaníliaöntetet), itthon megettük a tegnapi rakott krumpli végét, aztán Csabi lefeküdt, én meg játszottam kettőt, aztán nekiálltam palacsintát sütni. Vaníliás-túrós palacsinta lett cukros tejföllel leöntve és megsütve. A jénai folyamatosan szolgálatban van mióta nálunk van, a koszos tűzhelyért viszont bocs (általában nem ilyen, csak ma hirtelen mégis=)
Ahogy kész lett, forrón benyomtam kettőt, és már csöngetett is Balázs, aki szervizre hozott egy bringát, nekiestünk, és bár hihehetetlen, de mindent kapásból sikerült helyrerántani rajta, úgyhogy hamar el is búcsúzott, mi meg elindultunk a bankba. Kb. 6:10-kor értünk oda, de 6-kor zárt be... vagyis -ki minket=) Holnap viszont 8-ig nyitva van, úgyhogy ha összejön Amszterdam, utána még belefér a bank... Hazafelé még elkóboroltunk a városban, mert szép idő volt.
A másik dolog ami a bankon kívül nem sikerült ma, az a borotválkozás...
Azért az ilyen apróságokat leszámítva összességében elég jó napot zártunk, az idő is elkezd talán lassan melegedni, úgyhogy várjuk az újabb kihívásokat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése