2011. május 14., szombat

Happy Birthday

...to Csabi!
Reggel az újságkihordás végeztével kaptunk egy-egy szelet wurstot a hentestől, és kijöttek a feleségével az utcára beszélgetni. ...Vagyis csak a nő beszél angolul, megkérdezte hogy honnan jöttünk, meddig maradunk, otthon mit csináltunk, voltunk-e Amsterdamban...stb. Aranyos volt! ...Mint eddig mindenki=)
Ja, a főnök volt fodrásznál, most úgy néz ki, mint egy madárfióka, aminek mégcsak nem is pelyhes a feje! Reggel hozzám is vágott egy doboz gémkapcsot, mikor kapásból kiröhögtem=)
Hazavergődtünk és aludtunk 2-ig. Utána Csabi elkóborolt, én visszafeküdtem, úgyhogy nem tudom mivel ütötte el a köztes időt, én 4-kor tértem újra magamhoz, és elmentünk vásárolni, meg nyílt nap volt az egyik szélmalomban, és azt is meg akartuk nézni. Vettünk sört meg Jägert, és füstölt lazac-szeleteket. Csabi utálja a halat, úgyhogy titkon reméltem, hogy nem fog ízleni neki és átszáll rám az ő része is, de nem így lett=(
Akartunk venni még zárat a bringáinkra(Csabi is beletörte a kulcsát az övébe, úgyhogy most egyikünknek sincs), de már bezárt a hely, viszont a bolt előtt olyan a járólap, hogy helyenként egy ilyen folyadékkal töltött plexilapot tettek le, amiben mindenféle színű folyadékok vannak, és ha rálépsz, mozog. Ezzel el is voltunk vagy 10 percet=)
Fél hatkor értünk a malomhoz, kiderült, hogy 5-kor zárt, de a Csabi megkérte, hogy engedjenek be, és még azt sem kellett hozzá elsütnie, hogy szülinapja van=) Körbevezetett a fickó, és még előadást is tartott angolul. Hiába, tök rendesek itt az emberek... A kis különbségek!
Hazajöttünk, a Nóriék vettek egy elősütött diós almatortát, azzal megünnepeltük a vén szart, aki közben szétfűzött két kereket, mert hétfőn jön egy csaj, aki velünk fog lakni egy hónapig, és kell neki majd egy bringa. (Gondolom mondanom sem kell, hogy kíváncsian várjuk=)) Úgyhogy jött a "2 roncsból mókoljunk össze egy használhatót" stratégia... Sajnos a Csabi tudománya csak a szétszedésig terjedt, pedig drukkoltam, hátha összehozza a fűzést is, de végül én szenvedtem vele este 10-kor, ami nem hiányzott, bár így holnap már csak centrírozni kell=)
Ezután még tettünk egy kört a városban, elég nagy a mozgás így szombaton!
Holnap pihenünk, bringát szerelünk, meg ami még jön, hétfőn pedig megint új területet kapunk Bergenben, csak hogy ne legyen egyszerű az élet...
Pénteken meg fura volt mert bár nem egy helyre mentünk takarítani, mégis mindketten megkértük a kontrollereink kezét! Én találtam egy hervatag virágcsokrot és azzal, Csabi pedig egy gyűrűt, és színpadiasan letérdelt, majd benyögte a kérdést... Volt visítva nevetés mindkettőnknél=)
Most úgy vagyunk, hogy itt minden szép és jó, de igazán beszélhetnének magyarul ezek a büdös hollandok!!! =)
Lányok fél kézzel, a háttérben meg Buddha nevet

3 megjegyzés:

  1. Asszem lekéstem, de azért boldog szülinapot Csabi!

    Meg boldog vasárnapot mindkettőtöknek. Azért azt figyeld, hogy a képek 80%-án van sör? Jól élhettek.

    Ja, és tanuljatok hollandul, azért vagytok ott, ha nem tudnátok! Komolyan!

    VálaszTörlés
  2. Dehogy késtél=)
    A többiben igazad van!
    Like=)

    VálaszTörlés
  3. nokedli pörköltte, gofri.

    Mindig főzzetek több napra, akkor lesz kaja.

    VálaszTörlés