2011. május 17., kedd

Prettige dag veerder!

Ekkora itt a jólét=)

Ma ezt a szót tanultuk=) Azt jelenti, hogy "További szép napot!"
Ma csak újságozás volt, meg esett megint, de hiába voltunk pengék, mert volt "instake" (betét) az újságban, amit pluszba bele kell tenni indulás előtt, meg Groet után vagy 10 percet vártunk Nicora, úgyhogy mondanom sem kell nem sikerült végeznünk 7-re Bergenben... Mikor végre hazaértem fura volt, hogy az új lakótársunk, Andi nyitott ajtót. Kiderült, hogy megelőztem a Pepét és a Csabit is=) Csabi elrontott egy utcát: az egyik utcában egy másik utca számait dobálta be=)

Bányászhatta ki a postaládákból az újságokat. És ugye van, ahol az ajtón kell bedobni, az menthetetlenül ott marad,  úgyhogy mehetett vissza a depóba plusz újságért=)
2-ig aludtunk, aztán elmentünk vásárolni. Andit elvitte Csabi a csomagtartóján, mert nem tud biciklizni... Voltunk a lomisoknál is, de mindössze egy kést sikerült újítani... Hazatérve palacsintát sütöttem, közben a Csabi répát pucolt a répafőzelékhez.
Ettünk, aztán elmentünk egy gyalogos[:(] városnézésre az Andival. Legalább játszhattam a vadiúj tegnap talált labdával=) Elhatároztuk, hogy ragasztunk rágót a rágós utcába, de én ezt félúton elfelejtettem, és kidobtam az enyémet... Csabiék ragasztottak=)

Na, ki találja meg a képen a labdát?=)
Nem sokan mászkáltak az utcákon, úgyhogy mi is jobbnak láttuk hazajönni, hogy eltegyük magunkat holnapra...
Ja a Csabi talált ma  egy erősítőt és egy CD-lejátszót... Szép munka!

6 megjegyzés:

  1. Nem tud biciklizni? Olyan, mintha azt mondanád, nem tanult meg járni.

    VálaszTörlés
  2. "Én biciklivel születtem" :)

    VálaszTörlés
  3. Ezek után nem is csodálkozom, hogy semmi komment a csajról, de azon igen, hogy nincs smiley az ominózus mondat után:D

    VálaszTörlés
  4. Ismeritek a szőke nős viccet a fodrásznál? Biztos!
    Leveszik a fülhallgatóját és meghal. mi szólt benne? KILÉGZÉS....BELÉGZÉS...
    Na ez olyan.

    VálaszTörlés