2011. május 24., kedd

Szél, Quincy, és egyebek

Hétfőn ugyebár megint új területet kaptunk (ketten egyet...), úgyhogy sokáig köröztünk Bergenben, címeket keresgélve, de végül mindent kiszórtunk, és nem vétettünk hibát :) Hazafelé már érezni lehetett, hogy valami készül, de még fáradtan is elég jó tempóban tekertünk haza, hogy minél korábban visszafekhessünk aludni egyet a takarítás előtt... Mikor elindultunk, már a városban olyan szél volt, hogy a munkaközvetítőig szokásos 3 helyett 17-szer mondtam a Csabinak, hogy inkább menjünk be oda, és mondjunk fel! Egmond felé a nyílt terepen úgy szorítottuk a kormányt, meg a fogainkat össze, mint a satu. Ráadásul nem is szembe fújt, hanem picit oldalról, még egymás után se lehetett menni! Akik szembe jöttek, azok meg 55-tel szaggatták a szomszéd sáv aszfaltját. ...Mondanom sem kell, kibírtuk röhögés nélkül=) Végül azért nem késtünk el, de mielőtt beléptünk a hotelba, mondtam a Csabinak, ha sok szobánk lesz, én ott helyben azonnal halottnak tettetem magam=) Szerencsénk volt: 6 szobát kaptunk, és kettőnk mellé még beosztották Quincy-t: egy csoki srác raszta hajjal, tetoválásokkal, több kilónyi fuxszal=) Ahogy becsukódott mögöttünk a liftajtó, úgy kezdte, hogy "Take it easy!"=) Végre mázlink van!!!=P
Kinyitotta az ablakokat, tett be zenét, úgyhogy  reggae-re takarítottunk, a Csabira párszor még rá is szólt, hogy ne csinálja olyan gyorsan, mert órabérben vagyunk, és nem fogunk pénzt kapni=) A végén már rájött, hogy a reggae sem lassítja be eléggé, a legjobb, ha ő nem csinál semmit, mi ketten úgyis pont fél óra alatt csináljuk meg, ami a szintidő=P
Korán végeztünk, még várni is kellett a főnökre, úgyhogy pingpongoztunk=) Utána kisétáltunk a tengerpartra, gyűjtöttem pár kagylót, addig a Csabi fázott, aztán hazafelé indultunk. Út közben olyan hátszél volt, hogy több kilométert jöttünk vitorlázva, és most mi nevettünk a szembe jövőkön, hihetetlen volt=) Egyszer csak láttunk barikat, fékeztünk, megálltunk, visszafordultunk, de alig bírtunk visszamenni a széltől=)
A mai nap nagyon csúnyán kezdődött, úgy volt, hogy kapunk plusz egy-egy területet, mert Nico mostohafia forgalomból vizsgázik, és egy napra megkapjuk két területét... Valamivel 7 előtt végeztünk a sajátjainkkal Groet-ban, visszavitt minket Bergenbe, út közben már többször lebillent a fejünk az álmosságtól, és még várt ránk egy-egy vadiúj soha nem látott, felfedezésre váró terület... ÚÚÚgy utáltuk!!!=) De mikor beértünk a depóba, nem volt ott a két stóc újság!!!! Megúsztuk!!!=) Én úgy örültem, hogy egészen el is felejtettem, hogy álmos vagyok, fáradt vagyok és éhes is... Szinte repültünk hazáig. Itthon csináltam gyorsan tejbegrízt, ettünk, és lefeküdtünk aludni. Délben felébredtünk, pisiszünet, ittunk, és visszafeküdtünk=) Délután a Nórival főztünk: Én csináltam a franciasalátát, ő fasírtot sütött és piskótatekercset desszertnek. Minden nagyon finom lett, bár a tekercset még nem kóstoltam, viszont azt az illata alapján is jónak ítélem=)
Röviden és tömören így állunk most...
Ja, hazafelé találtunk két hangfalat az erősítőhöz, bár itthon a Csabi még nem tudta megszólaltatni a systemet=)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése