2011. május 12., csütörtök

Jaguar parking only...

...És a legszomorúbb, hogy tényleg van két Jaguárja a faszinak, aki a Kloosterweg 122-ben lakik, ami az utolsó címem Bergenben, és  ahol egyébként ma kifogytam a Telegraafból, mert valószínűleg rossz helyre dobtam egyet, úgyhogy volt egy retourom a depó és a cím közt=) Egyébként az egész reggelemet félálomban töltöttem, Groet-ban még időben rájöttem, mikor hülyeséget csináltam, csak vissza kellett menni az elrontott címhez, Bergenben viszont fogalmam se volt semmiről=P Ja, és hazafelé én kötöttem le a bringákat Nico kocsijában, és a harmadik kanyarban felborultak. Mondjuk ez nem meglepő, mert ahányszor én csinálom ez van, pedig ugyanúgy csinálom, mint Csabi=) Odafelé megdicsért a főnök, hogy a harmadik napunkon már nem hibáztunk egyik területünkön sem, és szóba hozott egy csajt, aki egy hónap alatt sem tudott megjegyezni egy területet, úgyhogy áthelyezte máshoz, annyira utálta=) Erre hazafelé pont jött szembe az úton, azért szerencsére nem húzta rá a kormányt...=)
Visszafelé nem történt semmi érdekes, úgyhogy unalmamban lefényképeztem azt a lámpát, amit mióta itt vagyunk nagyon utálunk, mert nem elég, hogy állandóan piros, még ki is jelzi, hogy "Nyugodtan igyál meg egy sört, szívj el egy cigit, menj el pisálni, pumpálj a gumikba, és csak azután lesz zöld"
Itthon Csabi megpróbált aludni, kevés sikerrel, én meg játszottam két menet LOL-t, de utána le is szoktam, mert mióta kint vagyok, nem volt pozitív arányom=) Dél körül elmentünk egy kicsit tekeregni, vettünk egy 10-es kulcsot, meg kaját. Extrákat is vettünk: müzliszeletet meg csokis kekszet, és kiültünk megkóstolni őket egy napsütötte padra. Egyszer csak arra járt egy nő, és köszön, mi vissza... Összenéztünk Csabival, hogy mivan? Jön egy idősebb házaspár, ránk néznek, köszönnek... Nem hittük el, hogy ilyen van: ülsz az utcán, és aki arra megy, mosolyogva üdvözöl... Mielőtt elindultunk még egyszer köszönt valaki, aztán felálltunk, odamegyek a bringámhoz, ránézek az újságostáskára: "Óóóó Csabi!!! Ezek csak azért köszönnek, mert mi vagyunk a postások!!!"=)
Vacsorára főztem tejbegrízt... Csak annyit mondanék, hogy eddig a bonyolultabb kaják jobban sikerültek=)
Kicsit csomós, kicsit édes, de a miénk=) ...Volt, mert már megettük, vagy ha van is még egy-két falat, azt most elpusztítom.
Szép estét mindenkinek, nekünk meg jóéjt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése